מרכז הזמנות טלפוני

073-2248999

צור קשר

שאלות ותשובות

האם אתם מציעים מחירים מיוחדים או הנחות?

כן. לעתים, חברות השייט מציעות מחירים מיוחדים והנחות לקבוצות אוכלוסייה מסוימות כגון אזרחים ותיקים. בנוסף, ישנן הנחות משתנות ומאוד משתלמות למזמינים.
למידע נוסף על כל ההנחות הקיימות התקשרו אל סוכן הנסיעות שלכם, או פנו אלינו למידע.

אילו סוגי סיורי חוף קיימים?

סיורי משפחות, הרפתקאות, רכיבה על אופניים, תרבות וביקור באתרים, קולינריה, סיורים בני מספר ימים, גולף, חופים וספורט ימי, צלילה, סיורים מוטסים בהליקופטר, סיורים פרטיים ועוד.

האם אנו יכולים לבצע Check-in לשייט המוזמן לפני מועד ההפלגה?

כמובן! זה אפילו מומלץ מאוד. על ידי ביצוע אונליין צ'ק אין דרך אתר חברת השייט, תוכלו לזרז את עלייתכם לאנייה ולא תצטרכו למלא טפסים בנמל הימי.

אילו פריטים לא ניתן להעלות לאנייה?

אין לארוז או להעלות לאנייה כל פריט המתואר כמסוכן או בלתי חוקי (לדוגמה, רובים, סכינים, חומרים או כלים טקסיים, חומרי נפץ, סמים, בעלי חיים פריטים מתלקחים וכו').
בנוסף, חברת השייט עלולה לאסור להעלות לסיפון פריטים אחרים וכן לסרב להתיר להעלות לאנייה כל פריט אשר לדעתנו אינו מתאים. אם תהיה לחברת השייט או לרב החובל של האנייה סיבה להאמין כי חדר כלשהו עלול להכיל פריט או חומר כלשהם אשר אסור היה להעלותם לאנייה, תהיה לרב החובל או לקצין מורשה הזכות להיכנס ולערוך חיפוש בחדר הנדון ולהחרים כל פריט או חומר אסור.
הערה חשובה: אנא ודאו שכל פריט חד, כולל בין השאר מספריים, סכיני גילוח, גוזזי ציפורניים, פינצטות ומסרגות, ייארזו במזוודות שאתם מפקידים ולא בתיקי היד שאתם נושאים אתכם, וזאת עקב נהלי בטיחות בשדות התעופה.

מתי אנו יכולים לעלות לאנייה?

זמן העלייה לאנייה ותאריך ההפלגה מצוינים בכרטיס ההפלגה שלכם. אנא אל תתכננו להגיע לנמל לפני מועד ההגעה המצוין שכן האנייה לא תהיה מוכנה לקליטת נוסעים. הזמן המאוחר ביותר בו ניתן לעלות לאנייה ביום ההפלגה הוא עד שלוש שעות לפני מועד ההפלגה המתוכנן.

איך אנו משלמים עבור רכישות המבוצעות באנייה?

המטבע בכל אניות ®Royal Caribbean® / Celebrity Cruises® / Azamara Club Cruises הוא דולר ארה"ב. כל האניות פועלות על בסיס "ללא מזומנים", התשלום מבוצע על ידי כרטיס ה-Sea Pass. בזמן הצ'ק אין (אונליין או בנמל) תישאלו כיצד תרצו לשלם על רכישות באנייה, ויעמדו בפניכם שתי אופציות:
תשלום במזומן: יהיה עליכם להשאיר סכום פיקדון בעלייה לאנייה לפני שתוכלו לרכוש משהו בעזרת כרטיס ה-Sea Pass שלכם (ישנה מגבלה של $500 ליום לתשלום במזומן להפלגות בנות 7 לילות ויותר, ו-$300 ל-2/3/4/5 לילות שייט. ברגע שגובה הסכום היומי הושג, צוות האנייה יצור קשר עם הנוסע ויעדכן אותו על כך).
תשלום בכרטיס אשראי: כל שתצטרכו לעשות הוא לתת את פרטי האשראי וזה יוטמע בכרטיס ה-Sea Pass שלכם. כרטיס האשראי יחויב אוטומטית בכל פעם שתבצעו רכישות בכרטיס.

פירוט חשבונכם יישלח לחדרכם לבדיקה בסוף השייט והתשלום יתבצע באופן אוטומטי אלא אם תפנו לדלפק שירות הלקוחות במידה ויש בעיה עם אחד החיובים.
בנמלי העגינה השונים ניתן יהיה להשתמש במרבית כרטיסי האשראי. בנוסף, כדאי להצטייד בערכים קטנים של המטבע המקומי, להוצאות מזדמנות. ניתן לפדות המחאות נוסעים הנקובות בדולרים אמריקנים בסכומים קטנים בדלפק שירות הלקוחות.
על כל האניות קיימים מכשירים למשיכת מזומנים (עמלה של $5 תיגבה עבור שירות זה).

**מתקנים מסוימים כגון הקזינו, המרות כספים, או קניות בנמלים מחייבים שימוש במזומנים, ולא ניתן לחייב את החשבון שלכם עבורם.

האם ישנה גישה לאינטרנט באנייה?

כן, בכל האניות קיים חיבור אלחוטי לאינטרנט (WiFi).
כל חברות השייט מאפשרות לאורחים לרכוש חבילות אינטרנט לגלישה ברחבי האנייה. באניות של חברות השייט ®Royal Caribbean ו-®Celebrity Cruises ישנו אינטרנט מהיר, וניתן ורצוי לרכוש חבילות לגלישה מראש דרך אתרי האינטרנט של חברות השייט משום שלעתים קרובות המחיר בקנייה מוקדמת נמוך יותר מאשר קנייה של חבילת גלישה באנייה.

קיימות שתי אפשרויות לגלישה:
1. בסלולרי/בטאבלט/במחשב הנייד האישי של הלקוח - בעל אפשרות גישה לאינטרנט אלחוטי.
2. בכל אנייה ישנו לאונג' אינטרנט/ קפה אינטרנט, בו אפשר להשתמש במחשב ולגלוש באינטרנט.
בשני המקרים הגלישה כרוכה בתשלום.

מהי מדיניות הגילאים בחברות השייט?

על האניות היוצאות מנמלים באירופה, אסיה, דרום אמריקה, אוסטרליה או ניו זילנד, כל נוסע שטרם מלאו לו שמונה עשרה שנים (18) לא יורשה הפליג או לקבל חדר לבודד על האנייה אלא אם הוא מלווה ע”י הורה או אפוטרופוס חוקי או אדם מורשה שגילו מעל שמונה עשרה שנים (18). אנא שימו לב שבכל האניות שלנו המפליגות מנמלים בארה”ב או קנדה, הגיל המינימלי לכל אדם הנוסע בגפו הינו עשרים ואחת שנים (21) וחלים עליו כל תנאי הנוהל הנ”ל. עבור אנשים מתחת לגיל שמונה עשרה (18) בתחילת ההפלגה שאינם נוסעים עם לפחות אחד מהוריהם או אפוטרופוס חוקי, יידרש אישור בכתב עבור האדם/אנשים המורשים להתלוות לקטין. אישור זה חייב להינתן מהורה / אפוטרופוס חוקי. קטינים המפליגים עם מבוגר/ים שאינו ההורה או האפוטרופוס החוקי יידרשו להציג:
א' דרכון בתוקף של הקטין
ב' כל אשרות הכניסה למדינות בהן נדרשת אשרת כניסה
ג' במקרה בו הקטין הוא מתחת לגיל שמונה עשרה (18) מכתב/תצהיר מקורי (לא צילום או העתק) אשר באופן חוקי או נוטריוני חתום גם על ידי לפחות אחד ההורים/אפוטרופוס חוקי של הילד.
במקרים בהם נדרש מכתב מעין זה, המכתב חייב לאשר למבוגר הנוסע עם הקטין לקחת את הקטין להפלגה הספציפית, לאשר למלווה לפקח ולשמור על הקטין במהלך הנסיעה וההפלגה, לאפשר לו לחתום על ויתורי אחריות הקשורים לאירועי ספורט ולאפשר לו לאשר כל טיפול רפואי שלדעת הרופא המטפל צריך להתבצע ללא דיחוי. מכתב/תצהיר זה חייב להיות חתום ומאושר באופן חוקי ע"י נוטריון או עורך דין מורשים, או נציב שבועות תמורת תשלום. היה וראיות אלה לא יוצגו כנדרש, הקטין האמור לא יורשה לעלות על האנייה או לצאת להפלגה. אנו לא נישא בהוצאות, בעלויות או בהפסדים שייגרמו כתוצאה מכך שהקטין, האנשים המשלמים על ההפלגה (אם הקטין אינו משלם עבור עצמו), או כל אדם אחר המפליג עם הקטין, יחליטו להפסיק את החופשה כתוצאה מכישלון להמציא את מכתב האישור כאמור לעיל. אנו לא נשלם כל פיצוי ולא נחזיר החזר כספי לאף קטין שלא הורשה לעלות לאנייה, ולא לאדם המשלם בגין חופשת הקטין (אם הקטין אינו משלם עבור עצמו), או לכל אדם אחר המפליג עם הקטין, היה ויחליטו לא לצאת לחופשה כתוצאה מהיעדר מכתב האישור. שימו לב: הורים/אפוטרופוסים המפליגים עם קטין ששם משפחתו שונה משם משפחה של ההורה/אפוטרופוס, יידרשו להמציא הוכחה רשמית כגון תעודת לידה/מסמכי נישואין/מסמכי גירושין על מנת להוכיח שהם ההורים/אפוטרופוסים של הקטין האמור. אם הקטין מלווה ע”י אפוטרופוס חוקי, יש להציג הוכחה שהמלווה אכן אפוטרופוס חוקי.

זוגות נשואים (בעת ביצוע ההזמנה תידרש הוכחת נישואין) יוכלו לקבל חדר משותף, אם גיל אחד מבני הזוג לפחות 16 (שש עשרה).
הכניסה למתקנים מסוימים על האנייה מוגבלת לגילאים מסוימים פרטים מלאים על מתקני האנייה שהשימוש בהם כרוך בהגבלת גיל, תמצאו בתכניה היומית, שניתן לקבל בדלפק הקבלה של האנייה.

הגיל המינימלי שבו מותר לתינוק/ת להפליג הינו שישה (6) חודשים ביום ההפלגה, ושנים-עשר (12) חודשים בתאריך ההפלגה בהפלגות טרנסאטלנטיות, הפלגות החוצות את האוקיינוס השקט, הפלגות להוואי, אוסטרליה, מספר קרוזים לדרום אמריקה וקרוזים נבחרים אחרים.

תכלית מדיניות נוהל זה הינה, שבכל הפלגה הכוללת 3 ימי ים ברציפות או יותר, על התינוק/ת להיות בן/ת 12 חודשים ומעלה ביום תחילת ההפלגה.

בריאות ובטיחות האורחים נמצאות אצלנו בקדימות עליונה. היות שכך, ובהתחשב במגבלות המתקנים, הציוד והצוות הרפואי על האנייה, החברה לא תוכל לוותר בנושא זה, או לפטור אנשים ממדיניות זו או לקבל בקשות לאישורים חריגים.

מהי מדיניות האלכוהול באנייה?

הגיל המינימלי לצריכת משקאות אלכוהוליים על כל האניות של חברות השייט ®Royal Caribbean ו-®Celebrity Cruises תלוי במיקום של האנייה בתחילת מסלול ההפלגה שלכם. לאניות שנמלי המוצא שלהן נמצאים באירופה, אסיה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אמריקה, הגיל המינימלי לצריכת אלכוהול הינו שמונה עשרה (18). באיי הנופש הפרטיים של חברת השייט כגון האי Coco-Cay והחוף הפרטי Labadee, ונמלי מוצא בארה”ב וקנדה כולל המים הטריטוריאליים של אזורים אלה, הגיל המינימלי לצריכת אלכוהול הינו עשרים ואחת (21), חברות השייט שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מגבלות גיל המינימום ללא הודעה מוקדמת במקומות בהם החוק מכתיב זאת או במקומות בהם אנו סבורים שהשינוי רצוי או חיוני.

אם אורח חוגג יום הולדת שישנה את מעמדו לגבי מדיניות האלכוהול, הוא רשאי לפנות לדלפק הקבלה באנייה ולהציג את דרכונו המעיד על גילו ,ואז יעודכנו רישומיו והוא יורשה לקנות ולצרוך משקאות אלכוהוליים, בתנאי ששאר דרישות המדיניות מיושמות. חברות השייט שומרות לעצמן את הזכות, להגביל או לסרב להעלאת משקאות אלכוהוליים לאנייה (ראו תשובה לשאלה - האם ניתן להעלות שתייה חריפה לאנייה?). שימו לב: ייתכן והחנויות על האנייה יהיו סגורות עקב תקנות ונהלים של נמל המוצא או כשאנייה נמצאת במים הטריטוריאליים של כמה מהמדינות הכלולות במסלול שלכם או לחלופין יחולו מגבלות על חלק מהפריטים הזמינים לרכישה וחברת השייט תיאלץ לאכוף את התקנות המקומיות או שתוסיף מע”מ לרכישות שלכם בהתאם למדיניות המע”מ באותה מדינה.

חברות השייט עשויות לאכוף את מדיניות התנהגות אורחים במלואה כולל הורדת נוסע מהאנייה, אם האורח הפר את מדיניות צריכת אלכוהול.
משקאות אלכוהוליים לא יוחזרו לאורחים שגילם מתחת לגיל המותר לצריכת אלכוהול.
אורחים אשר מפרים כל פרט ממדיניות צריכת אלכוהול (צריכת יתר, אספקת אלכוהול לאנשים מתחת לגיל האמור לעיל, הפגנת התנהגות לא אחראית, או מנסים להסתיר פריטים אלכוהוליים בנקודות ביקורת ביטחוניות ו/או מטען או בכל זמן אחר (עשויים להיות מסורבי עליה לאנייה או להיות מורדים מהאנייה באמצע ההפלגה כשכל ההוצאות חזרה יהיו על חשבונם האישי, וכל זאת בהתאם למדיניות התנהגות אורחים.

חברת השייט שומרת לעצמה את הזכות לשלול או להגביל זכויות צריכת אלכוהול של כל אורח, ללא קשר לגילו. סעיפי מדיניות נוספים המיועדים לקבוצות שניתן לאתר אותם בנספחים הנמצאים בחוברת של חברת השייט יאכפו ע”י החברה ללא יוצא מן הכלל.

מדיניות הגיל הישימה תחול בעת שהאנייה עוגנת בנמל ועד שהאנייה יוצאת מהנמל ומגיעה לתחום המים הבינלאומי.

האם ניתן להעלות שתיה חריפה מהבית או מהחוף לאנייה?

אתם רשאים להעלות לאנייה בקבוקים (75 מ”ל) של יין או שמפניה לצריכה אישית (בתוך חדרכם) רק ביום עלייתכם לאנייה. אם ברצונכם לצרוך משקאות אלה באחת מהמסעדות, הברים, הטרקלינים או חדרי האוכל באנייה יחול עליכם תשלום “דמי חליצה". משקאות אלכוהוליים, שתרכשו בנמלי העגינה או בחנויות על האנייה, יאוחסנו על-ידי צוות האנייה, ויוחזרו לחדרכם ביום האחרון של ההפלגה. צוות האבטחה של האנייה עשוי לבדוק מכלים (בקבוקי מים, בקבוקי סודה, מי פה, מזוודות וכדומה) ולהשמיד/להחרים מכלים המכילים אלכוהול.

מהי מדיניות ההימורים באנייה?

אורחים בגיל 18 ומעלה מוזמנים לשחק בקזינו. בהפלגות המתחילות בארה"ב/קנדה/אלסקה האורחים חייבים להיות מעל גיל 21 על מנת שיוכלו לשחק בקזינו.

מהי מדיניות העישון באנייה?

החל מתאריך 1.1.2014 השתנתה מדיניות העישון בחברות השייט בתאגיד רויאל קריביאן. חברות השייט עושות מאמצים רבים על מנת להתאים את המדיניות הן ללקוחות המעשנים, והן ללקוחות הלא מעשנים. בהתאם למדיניות זו, כל האזורים הנמצאים בתוך מבנה האנייה יהיו אסורים לעישון, מלבד הקזינו בו יש אזורים מסומנים המיועדים לעישון (של סיגריות, וסיגריות אלקטרוניות. עישון של סיגרים ומקטרות מותר רק באזור הפתוח המותר לעישון). העישון במקומות פתוחים יהיה מותר רק באזורים המיועדים לכך אשר מסומנים ככאלה שהעישון בהם מותר. העישון יהיה אסור בכל החדרים, כולל בחדרים עם מרפסת. אדם שיפר את חוקי העישון ייקנס בסכום של כ-$250. יש לכבות ולזרוק לאשפה סיגריות, סיגרים וטבק מקטרת, ולעולם לא להשליכם לתוך הים. רק אורחים שגילם 18 ומעלה יורשו לקנות, להחזיק או לצרוך טבק באנייה.

מהי מדיניות הפרטיות שלכם?

על מנת לבצע את הזמנתכם, עלינו לקבל מכם פרטים אישיים מסוימים. פרטים אלה יכללו, כאשר הדבר רלוונטי, את שמותיהם וכתובותיהם של חברי הקבוצה, כרטיס אשראי/חיוב או פרטי תשלום אחרים ודרישות מיוחדות, כגון אלה המתייחסות לכל נכות או מצב רפואי שעשויים להשפיע על סידורי החופשה שבחרתם, וכל דרישות מזון שעשויות לחשוף את אמונותיכם הדתיות. ייתכן שנצטרך גם לקבל פרטים אישיים אחרים כגון לאום, אזרחות, מין ופרטי הדרכון בנוסף לפרטים המצוינים לעיל. אם נזדקק לפרטים אישיים אחרים, ניידע אתכם לפני שנקבל אותם מכם.

אנו נדרשים להעביר את פרטיכם לחברות ולארגונים שזקוקים להם כדי שניתן יהיה לספק את חופשתכם (למשל חברת הטיסה, המלון, ספק אחר, חברת כרטיס אשראי/חיוב או בנק). ייתכן גם שנידרש, בין אם על פי חוק או על ידי צד שלישי רלוונטי (כגון רשויות הגירה) לחשוף את פרטיכם מסיבות שונות, לדוגמה לצורך הגנה על הביטחון הלאומי.

חברות, ארגונים וצדדים שלישיים אלה עשויים להיות מחוץ לאיחוד האירופי, נורבגיה, איסלנד או ליכטנשטיין אם החופשה שלכם עתידה להיערך או לערב ספקים המצויים מחוץ למדינות אלה. כמו כן, ברצוננו לאחסן ולעשות שימוש בפרטיכם האישיים לצורך מטרות שיווק עתידיות (למשל, נשלח לכם חוברת או פרטים לגבי מבצע) אך אם אתם מעדיפים לא לקבל חומר פרסומי מעין זה, עליכם להודיע זאת לסוכן הנסיעות שלכם או צרו אתנו קשר אם ביצעתם את הזמנתכם ישירות דרכנו. כל הפרטים שתמסרו לנו במסגרת הזמנת המקומות שלכם (כולל פרטים הקשורים לנכות או למצב רפואי כלשהו או לאמונותיכם הדתיות) יישמרו בסודיות. עם זאת, נשתמש בשמות ובפרטי קשר בלבד למטרות שיווק. אם אינכם מעוניינים שנעשה אי אלו ו/או את כל הדברים הללו, אנא הודיעו לנו בהקדם האפשרי.

אנו נניח שאינכם מתנגדים לכך שנעשה אי אלו מהדברים המוזכרים בהצהרה זו, אלא אם כן תודיעו לנו על התנגדותכם בכתב.

אנו נעסוק רק בפרטים האישיים שתמסרו לנו באופן המצוין לעיל אלא אם תסכימו אחרת. יש בידינו אמצעי בטיחות כדי להגן על מידע זה.

הנכם רשאים לשאול אותנו (בכתב או בדואר אלקטרוני) אילו פרטים שלכם מוחזקים או נמצאים בטיפול, לשם אילו מטרות, ולמי הם עשויים להיחשף או כבר נחשפו. אנו נגבה תשלום כדי להיענות לבקשה כזו. אנו מבטיחים להיענות לבקשתכם בתוך 40 יום מקבלת בקשה בכתב ותשלום אם מותר על פי החוק. במקרים מוגבלים מסוימים, אנו רשאים לסרב לבקשתכם. אם הנכם סבורים שאי אלו מפרטיכם האישיים שבהם אנו מטפלים אינם מדויקים או אינם נכונים, אנא פנו אלינו מיד.